čtvrtek 29. dubna 2021

Recept: Fit Slaný závin s ricottou & špenátem

Přeji vám krásné dobré ráno!

Tenhle slaný závin/štrůdl z listového těsta jsem dělala poprvé, takže nebojte, chutná daleko lépe, než vypadá. 

SLANÝ ZÁVIN S RICOTTOU, BABY ŠPENÁTEM & SUŠENÝMI RAJČATY


Když mám radost a jsem šťastná, mám velkou chuť něco vařit a péct a vymýšlet nová jídla a tohle se moc povedlo, určitě vyzkoušejte🙏🏼

Lepší slaný závin jsem ještě nejedla.


Recept/230g listové těsto

Suroviny

- listové těsto
- 100 g čedaru
- 100 g ricotty
- cca 75 g strouhaný eidam
- 125 g baby špenátu
- 5 cherry rajčátek
- sušená rajčata
- vajíčko na potření
- sezam na posypání
- bylinková sůl a petrželka na dochucení

Postup

Postup je klasický, jako u štrůdlu. Rozválíme si těsto, nebo můžete koupit jako já už vyválené. Klademe postupně všechny ingredience na sebe a děláme menší vrstvy - nejdříve plátkový Čedar, poté ricotta, baby špenát, nastrouhaný Eidam a rajčátka čerstvá i sušená. Jednotlivé vrstvy jsem posypala bylinkovou solí, na závěr jsem přidala čerstvou petrželku a vy můžete zkusit přidat klidně i česnek! Krásně závin provoní. Poté zabalíme, potřeme celým vajíčkem a posypeme sezamovými semínky. Mňam!

Tip na závěr: Baby špenát nejdříve spařte horkou vodou a poté ihned prolejte studenou. Tak povadne, ale zachová si barvu. ✅

Určitě vyzkoušejte, nebudete rozhodně litovat 😋

Na Instagramu mě označte pod příspěvkem a můžete přidat hashtag #zdraveskamcou 

Budu se moc těšit na vaše výtvory! 🙏🏼❤️🥰


Mějte nádherný den.

Kamča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate