pondělí 26. dubna 2021

Bydlení: Začátek & nová životní etapa

Přeji vám přenádherný den! 🌷

Měla jsem dnes v plánu psát na blog úplně o něčem jiném a jak jsem psala včera, dám vám vědět za týden ohledně nového bytu, jak jsme dopadli & jestli se na nás štěstí konečně usmálo. ✨

Zřejmě tedy asi už tušíte, jaké zprávy mám & že nejsou vůbec špatné.

Jsou totiž přímo skvělé a tak vám to sem píšu, protože bych to týden opravdu nevydržela a zakládám tu tedy záložku

BYDLENÍ


která bude jistě mou hodně oblíbenou ❤️ 

Všichni máme nějaká přání & sny. Pro mě bylo posledním rokem největším snem vlastní bydlení, vlastní domov, jen (zatím) pro nás dva. 


Mám obrovskou radost

Velký krok máme za sebou. Víme, že byt jsme vyhráli. Teď nás ale čeká to nejdůležitější, získat hypotéku. Snad půjde vše v pořádku.

Protože já se rozhodla, už ráno, kdy jsem neměla žádné informace, že připravím dort🍰, upekla jsem slaný koláč, na oslavu našeho vítězství a nové životní etapy, i když spolu už nějaký čas žijeme...

Byla jsem si totiž naprosto jistá, že tenhle byt čeká právě na NÁS.

K nastěhování by měl být zhruba za měsíc, takže v červnu bychom snad už mohli bydlet.

Už se nemůžu dočkat a moc se těším, jak si náš nový domov společně zařídíme ❤️


Přeji vám krásný zbytek večera

Kamča

3 komentáře:

  1. To vám Kami moc moc gratuluju! :) Dortík vypadá moc dobře. My jsme zařizovali byt těsně než začla korona a jsem fakt ráda, že jsme to stihli. Protože kdyby byla zavřená Ikea, Jysk... Nevím nevím, kde bychom vše nakupovali :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jednou mockrát děkuji za nás oba, moc si toho vážíme ❤️

      Já musím říct, že si nakupování a "zařizování" náramně užívám i přes většinu zavřených obchodů 😅 Už mám polovinu věcí nakoupených a na to, že jsem začala včera, je to vážně dost.
      Už musím brzdit, aby něco vybral také přítel 🤷🏼‍♀️😄🙏🏼🥰

      Mám obrovskou radost a už se moc těšíme, až bude otevřená především Ikea, i když máme velké štěstí, že spoustu věcí a vybavení už máme a máme velkou pomoc od rodiny ❤️ Za to jsem strašně moc vděčná 🙏🏼🌷

      Krásný večer ✨

      Vymazat
  2. Kami,moc Vám k bytu gratuluju,mám z toho obsrovskou radost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate