neděle 25. dubna 2021

My week - post #3: Bydlení, krevety & Wakame salát

Přeji všem krásný večer ❤️

Doufám, že jste měli fajn týden, užili jste si ho hlavně ve zdraví a tohle je

MŮJ TÝDENNÍ RANDOM POST

Je hrozně důležité zachovat chladnou hlavu, udržet si úsměv na tváři, dobrou náladu a vážit si každé maličkosti, a to především v této době.

Abych byla upřímná, tenhle týden se u mě neodehrálo nic moc zajímavého. Vše je stále zavřené, tedy - moje práce je stále zavřená a já jsem zatím doma.

Už aby bylo alespoň trochu hezké počasí. To si teď moc přeju. Po minulém roce, kdy jsem v říjnu poprvé navštívila Chorvatsko (byla to moje první dovolená), mi pořád jen schází sluníčko. Taky čerstvý vzduch, moře a vlastně všechno, co v České republice nenacházím. 🙃

Abych řekla pravdu, tak už začínám být sem tam trochu mrzutá, ale snažím se z ničeho se nehroutit a udržet si dobrou náladu, jak jen je to možné, i když někdy věci nejdou zrovna podle plánu.


Už delší dobu chci s přítelem koupit byt a někde se usadit, ale zatím nám štěstí nejde moc naproti. Nabídka není zrovna velká, ceny nejsou moc příznivé, málokdy narazíme na nějaký byt/domeček, který by se nám zalíbil natolik, že bychom do něj chtěli investovat jak peníze, tak i svůj čas a u kterého bychom si oba dva řekli, že za to stojí a přesně tam chceme zůstat, alespoň na pár let, nebo je dost velký a na dobrém místě, kde bychom spolu chtěli založit rodinu. Nejsem nějak vybíravá, řekla bych, že jsem docela dost skromná holka. Takže voláme, chodíme po prohlídkách, ale když chceme byt koupit, už je na něj xxx zájemců. 
Tento týden jsme narazili na byt, který je pro nás naprosto ve všem ideální. Dovolím si teď tedy mluvit za nás oba.



Byt se nachází (pro nás) ve skvělé lokalitě, je nádherný, nádherně zařízený, s překrásnou teráskou s krásným výhledem a přesně podle našich představ a očekávání. Prostorově nám vyhovuje na několik let a byli bychom ochotni za byt dát víc peněz, než za který je inzerovaný.


Po prohlídce jsem byla vážně nadšená. Takový radosti jsem dlouho z ničeho neměla, takže si ani nedokážete představit tu radost, nadšení a pocity štěstí, které jsem měla. Ale když jsme z prohlídky odcházeli, tak jsem zjistila, že mi najednou způsobila spíš než radost, tak strach

Zájemců se ozvalo opravdu nespočet a všichni po prohlídce projevili, tak jako my, zájem. Takže tedy budeme nuceni přihodit, to nám ale nevadí, byt bysme byli ochotni koupit za víc peněz, než nám naše situace dovolí. Ale bohužel nevíme, o kolik víc budou ochotni přihodit ostatní.

Takže teď nám nezbývá, než čekat, naštěstí jen do zítřka a DOUFAT, že jsme nabídli tu nejvyšší cenu. 

Řeknu vám, že jsem z toho trošku smutná už dopředu, při představě, že by někdo vyhrál před námi, byť jen o 5, 10, 15 tisíc korun. I když částka, kterou jsme ochotni dát, se nám nezdá vůbec nízká, to vědomí toho, že bychom pro to, abychom byt získali my, rádi udělali víc, ale bohužel nemůžeme nic dělat, je dost smutný.

Nezbývá mi než doufat. Jsem napjatá a plná očekávání. 🙏🏼 Tak moc si to přeju. Snad se na nás štěstí usměje...

Ale teď bych přešla k něčemu veselejšímu a tím je samozřejmě JÍDLO 🤤

Jídlo totiž udělá člověku hned lépe.


Shrnutí vaření v tomto týdnu ❤️

Vajíčka miluju na všechny způsoby a ani nevím, proč jsem je delší dobu moc často nejedla a nevařila. Hrozně mi to chybělo, takže jsem teď měla takový vajíčkový týden 🤩😁 Navíc v kombinaci s avokádem jsem si je tak zamilovala ❤️🥑

Zkusila jsem v týdnu opět něco nového - Wakame salát. Není domácí, ale je zdravý a při ochutnání jsem zjistila, že to je zřejmě to jediné, oč tu běží 😁 Není špatný, ale asi bych už znovu takové množství nekoupila... Nevím totiž, jestli se mi podaří to kilo salátu sníst, dokud je "dobrý" 😃 

Je to salát z mořských řas, které jsou moc zdravé. Určitě si o nich povíme víc.

Tohle je můj mražený tvaroh s jahodami, místo zmrzky. Hrozně dobrý! 🤤🍓

Inspirovala jsem se na Instagramu Týny @tojidlo, který všem doporučuji. Mimochodem Týna vydala také knížku, kterou jsem koupila mamce jako dárek k Vánocům a byla moc spokojená.

Tvaroh je odtučněný, oslazený Flavdrops choc. & peanut butter. Jahody jsou sušené mrazem a připravené na talíři s pečícím papírem jsem ještě zakápla čekankovým sirupem - skvělý by byl třeba i datlový, nebo arašídové máslo. Je to taková rychlovka a mrazák udělá velkou část za vás. 

A tohle je taková chuťovka na závěr 😍🍤

Krevety milujeme a vážně nechápu, jak je možné, že je někdo nemá rád. Na mrazáku mám ještě asi půl kila a nejraději bych je jedla denně. Tyhle krevety jsou tygří a jsou obří, i když byly mražené, neztratily moc původní velikosti. 

Tenhle recept se moc povedl a určitě přistane brzy i tady na blogu, tak se máte na co těšit.

Co se týče hořčičných klíčků, tak se jim moc daří a za chvilku budou vyklíčené. Pažitce se bohužel ale ani 3. den pořád nechce, takže té už nedávám velké naděje.

Cvičení mě baví čím dál víc. Tento týden jsem si plánovala cvičení tak na 3 hodiny, ale splnila jsem "jen" 2 hod. Nechci se do ničeho nutit a lámat to přes koleno, cvičím, kdy mám čas a chuť. 

Myslela jsem, že vám sem po týdnu sdílím svůj YouTube kanál, ale bohužel jsem tento týden video nestihla dotočit, ale snad to nebude dlouho trvat.

Pro dnešek se s vámi už rozloučím a dám vám vědět, když nám byt dopadne a možná, i když nedopadne - možná, že se z toho budu chtít vypsat 😁😁😁

Tak se mějte krásně, těšte se z každého nového dne a ať máte krásný start nového týdne ❤️

Kamča 

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že už vám výsledek a byt vám dopadl dobře <3 Krásně zpracovaná úvodní fotka :) Na té poslední fotce Ti to mooc sluší! :) Já bych zítra po delší době ráda uvařila ramen, tak snad se mi povede :) Jinak jsem se chtěla podívat na Tvůj IG, ale když kliknu na tu fotku, tak mi to napíše, že hledaná stránka neexistuje...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný večer, předem se omlouvám za opožděnou odpověď, ale stále toho máme dost k řešení a pořád ještě nemáme úplně ve všem vyhráno, ale už jsou přípravy i nakupování do nového domova v plném proudu 😄✨ Mockrát ti děkuji a moc mě to těší, udělala jsi mi velkou radost ❤️

      Děkuji ti za upozornění, měnila jsem si na Instagramu přezdívku a zapomněla jsem tady na blogu změnit odkaz - teď už je to ale v pořádku a budu moc ráda, když ke mě nakoukneš 😊 Měj se zatím krásně ❤️🌷 Kamča

      Vymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate