pátek 2. dubna 2021

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅

 

 FIT FOOD BLOG 

 

Ráda bych se nejdříve trochu představila.

Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se zdravím, výživou a jídlem, čímž bych se ráda v budoucnu začala živit. 
 
 


Tenhle blog jsem založila především za účelem předání zkušeností a informací, které jsem za téměř 10 let svého života shromáždila, ale určitě tu nenajdete pouze užitečné informace, ale také spoustu inspirace, zdravého a výživného jídla, spoustu fotek a různé recepty, které již delší dobu sdílím i na svém Instagramu.

Nejnovější diety, nebo tipy a triky, jaký čaj vás nejlépe zbaví tuku, tady rozhodně nehledejte. Ale k tomuhle bych se více vyjádřila později. 

Racionální myšlení, selský rozum, zdravý pohled (nejen) na sebe, své tělo, svou osobnost, seberozvoj, motivace, výzvy, jídlo a cvičení, to je to, co tu najdete a věřím, že právě tohle teď hledáte...




Všechno jsem se rozhodla s vámi, celým světem, sdílet s láskou a vědomím, že bych mohla některým ženám, nebo dívkám pomoci. Pomoci ke zdravějšímu já, lepšímu životu, zdravému sebevědomí, správnému a trvalému zhubnutí, k silnější vůli i osobnosti. 

Sama jsem si prošla mnohým, než jsem dospěla k té cestě, po které půjdu po zbytek svého života a vím, že směřuje správným směrem. To bych si moc přála pro každou z nás. 

Pokud jsi dočetla až sem, dává ti to alespoň trochu nějaký smysl a zajímá tě víc, sleduj můj foodblog, kam brzy sdílím můj příběh. 

Zatím se měj co nejkrásněji je to v téhle době možné.

S láskou, Kamila 🕊️❤️

2 komentáře:

  1. Hezké ráno,
    musím se přiznat,že kdyby nebylo těchto rad se zdravým stravováním,s pomocí od Tebe,s radou s tabulkami,recepty a podporou ke zdraví,plácala bych se v tom ještě dlouho.Musím Ti moc poděkovat,protože díky Tobě mám od začátku roku pouze změnou jídelníčku a stravováním dole 26 kg.Čeká mě ještě dlouhá cesta,ale mě se to najednou stalo radostí s jiným pohledem na to všechno a dělám to pro sebe i partnera s láskou a těším se,kolik objevím ještě receptů a nápadů .Děkuji z celého srdce za povzbuzení a pomoc se startem do nového zdravého života.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je pro mě obrovská radost ❤️
      Neskutečně si toho vážím. Ale hlavně poděkuj sama sobě, že jsi vkročila na správnou cestu ✨ Děkuji moc za krásný komentář.

      Vymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate