neděle 11. dubna 2021

My week - post #1: Jídlo & nákupy

Přeji krásný a snad už konečně i slunečný den ☀️😍

Ráda bych každý týden zakončila tímto způsobem

WEEKLY RANDOM POST


Celý můj týden ve zkratce - co jsem vařila, pekla, nakupovala, objevila, cvičila, kde jsem byla & tipy kam na výlet (až to bude možné) a mnohé další.

Tento týden, nebo spíš poslední tři týdny, bych shrnula jako docela aktivní, samozřejmě aktivním myslím v rámci možností v této době poblázněné covidem 🚧

Zdravé jídlo mě baví čím dál víc a ráda si s ním vyhraju, než ho dám na stůl, jak můžete vidět na fotkách níže 👇


Zkoušela jsem samé nové recepty, jak je v mé oblibě a všechny byly opravdu výborné a moc ráda se k nim budu vracet.

Poprvé jsem zkoušela vařit rybí polévku, která byla navíc velmi rychlá. Kdyby vás zajímal recept, tak ho na blog moc ráda zveřejním. Upřímně jsem ani nečekala, že bude takhle dobrá. Měla jsem ji v plánu, ale byl to takový rychlo recept co dům dal a tahle jídla mám moc ráda proto, že vždycky vznikne něco nového, neokoukaného, k čemu se časem vždy mám chuť vrátit.


Karbanátky jsem vařila také poprvé, protože jsem ve svém životě nějak přeskočila tu etapu, kdy se učíte vařit a začínáte nejprve s takovou tou (naší, českou) klasikou (alespoň myslím, že to tak je😄) a od začátku vaření jsem měla nutkání zkoušet pořád něco netradičního, co každý doma nevaří, nebo ne zase tak často a to mě moc baví.

Karboše jsem připravila z mletého kuřecího masa a pekla jsem je navíc v troubě, takže byly krásně křupavé a především nesmažené - zdravé.

Cottage bulky, na které najdete recept TADY, znám už dlouho od bývalé kolegyně z práce, která přišla na recept od Břicháče Toma 🙂 Takže jsem je chtěla vyzkoušet už dávno, ale došlo na ně až teď. Když budete mít doma cottage sýr a nebudete vědět, co s ním, tak tohle je skvělá volba - všechny byly do druhého dne snědené a jsou výborný místo pečiva a plný bílkovin.

Lívanečky na tento způsob chystám k snídani poměrně často, jsou naše oblíbené, především ty banánové, ale receptů už jsem zkoušela spoustu.
Tentokrát jsem zkusila těsto připravit z ječné mouky, kterou už bych asi do ničeho jiného nevyužila, protože má docela výraznou chuť. Lívancům ale skvěle padne, to se jí musí nechat. 

Čoko muffiny z cukety jsou další skvělou volbou na snídani, máme je moc rádi.
Recept najdeš ZDE.

Na závěr z kuchtění bych ráda zmínila tenhle avo-chlebík. Musím se přiznat, že jsem avokádo 🥑 chutnala jen jednou v životě a tenkrát mi vůbec nechutnalo a od té doby jsem si ho v obchodě netroufala hodit do vozíku. Řekla jsem si, že mu dám teda ještě šanci - ani nevím proč, ale nebyl to vůbec špatný nápad 😂😍 

Toust s avokádem a vajíčkem byl 🔝🤤


A protože mi došla má zásoba kokosového oleje, bez kterého už ani ránu, musela jsem zásoby nějak doplnit.

U nás ve zdravé výživě toho mají opravdu hodně, ale kokosový olej chybí a já si vzpomněla, že mě navíc brzy bude chybět ještě kolagen, který moc ráda doplňuji. Tak alespoň vyzkouším zase nový a dám vám časem vědět, jaká byla spokojenost.

Udělala jsem tedy objednávku přes internet, kde jsem navíc objevila tuhle čekankovou vlákninu, která je opravdu skvělá.

Lyofilizované ovoce se stává také mým věčným favoritem 🍇 Zásoby doplněny

Vše jsem kupovala na superpotravina.cz kdybyste chtěli cokoliv z toho vyzkoušet.

Tu čekankovou vlákninu můžu jenom doporučit, ale mizí nějak rychle, tak možná lépe vzít rovnou dvě balení 😁🙄

A jak trávím svůj víkend?


V pátek jsem se dozvěděla, že se po několika měsících lockdownu vracím do práce a vypadá to, že hezky od začátku tam budu celý týden, tak se pro vás přes víkend snažím připravit články na celý příští týden. Teď si ale užívám času s partnerem a rodinou a vidím to tak, že už je čas na kávu ☕

Jak trávíte víkend vy? 


Přeji vám příjemnou neděli s úsměvem na tváři 😊


Kamča 

2 komentáře:

  1. Hezké ráno,
    upřímně jsem vyhlížela další článek a těšila se na něj.Děkuju za sdílení nákupů a tipu na superpotravina.cz,určitě se tam podívám a myslím,že jen u podívání to nezůstane.Ty cottage bulky musím určitě vyzkoušet a ochutnáme je doma rádi a rybí polívku,to se nám sbíhají sliny už ted haha.Každopádně musím pochválit fotky a styl jakým to tady máš,věřím a pevně doufám,že si Tvůj blog najde oblíbené čtenáře,kteří sem budou chodit rádi tak jako mi s Joškou.Tak a jak trávíme neděli ? Vaření a pak procházka i s Kimem.Měj se moc hezky,krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné ráno 🌷
    Zpětně moc děkuji za krásný komentář ❤️

    Určitě budu moc ráda, když některý recept ode mě vyzkoušíš.

    Doufám, že i tuhle neděli prožíváte příjemně.

    Kamča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate