středa 7. dubna 2021

Recept: Fit Cuketové muffiny

Krásné dobré ráno 🥞


Pokud právě přemýšlíš, co zase vymyslíš k snídani, tak tyhle kakaové muffiny z cukety rozhodně stojí za vyzkoušení.



Tenhle recept jsem zkoušela zatím jen dvakrát, ale určitě se k němu brzy ráda vrátím. Chutnají opravdu výborně a nastrouhaná cuketa uvnitř jim dodává zvláštní svěžest a vláčnost.
 
 

Recept


Suroviny/6 ks


- 100g cukety (2 mini kusy)
- 2 vejce
- 100g hladké špaldové mouky
- 30g kakaa
- 50 ml kokosový olej
- 50 ml rostlinného (nebo polotučného mléka
- Flavdrops toffee (sladidlo) na oslazení
- kypřící prášek
- oříšky, kousky vysokoprocentní čokolády, ovoce (jahody, maliny, borůvky, skvěle se hodí i sušené)

Postup


Cuketu si nastrouháme najemno a přidáme všechny ostatní ingredience.

Pečeme 20-25 minut ve vyhřáté troubě na 180°C a vychutnáváme si jen jen tak u kávy, nebo s dobrou domácí marmeládou.

Budu moc ráda, když můj recept vyzkoušíš a taky za jakoukoliv zpětnou vazbu. 

Měj krásný den 🌷

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cuketa mi nechutná, mám k ní odpor taky proto, že mi ji v dětství (spolu s brokolicí) dost nutili a mě z toho akorát bylo špatně. Nicméně v muffinech, koláčích a tak mi vůbec nevadí (překvapivě :D) a navíc jsou fakt pak úžasně vláčné.

      Držím palce s blogováním! :)
      Vlasta

      Vymazat
    2. Moc děkuji za milý komentář ❤️

      Na jednu stranu jsem ráda, že mi v dětství rodiče nenutili některé potraviny a já si tak oblíbila všechny 😄 Ale rozumím ti.

      Za mě je cuketa dost chuťově nevýrazná, a tak ji nejraději používám právě při pečení, kde se skvěle hodí a mnohdy vyjímá 🤩

      Tak doufám, že recept na muffiny z cukety vyzkoušíš a bude chutnat.

      Kamča

      Vymazat
  2. Hezké ráno,
    cuketu jsme u nás doma začali používat teprve nedávno.Na takovýhle recept ale zatím nikdy a protože vypadají opravdu chutně moc ráda si recept napíču.Blog vypadá skvěle,mě se ted při redukci váhy naprosto hodí tyhle zdravá témata a vše okolo zdravého životního stylu,tak dávám hned sledování .Víc takových,děkuju.Prima den Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji a určitě vyzkoušej, recept je super 👏 a zdravý ✨

      Děkuji za sledování a ať máš krásný den 🌷

      Vymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate