pondělí 19. dubna 2021

Recept: Čokoládové brownies

Přeji všem příjemně prožité pondělí 🌷

Protože zdravý životní styl není jenom o tom jíst každý den salát a muset se maximálně omezovat, což ani já nedělám a je spíše o tom, naučit se žít a jíst normálně, připravila jsem si pro vás recept na 

PRAVÉ ČOKOLÁDOVÉ BROWNIES


který jsem zkoušela už mnohokrát, protože právě tohle, je přítelova oblíbená sladká snídaně, svačinka a vy budete tenhle recept také milovat. ❤️

Vždycky se moc povedlo, dokonce mi přijde, že je vždycky lepší, než to předchozí...

Tak tady je recept.


RECEPT


Suroviny

- 350g čokolády (hořká, mléčná a bílá)//rozpustit
- 250g másla
- 4 vejce
- 250g třtinového cukru
- 85g hladké (špaldové) mouky
- 1 lžička kypřícího prášku

Postup

3-4 celé čokolády (hořkou, mléčnou a bílou) si rozpustíme s máslem. Můžeme v hrnci, nebo opatrně v mikrovlnné troubě.
Do rozpuštěné čokolády vmícháme 4 vejce a cukr, poté mouku s kypřícím práškem.

Pečeme 30-35 minut ve vyhřáté troubě na 140°C.


Brownies miluju tak, jak je, přesto že jsem zkoušela už i zdravou variantu z cizrny a BEZ ČOKOLÁDY, ale co si budem, narovinu - nebylo to ono. Nebyla v tom čokoláda. Takže to nebylo brownies, ale nebylo "to" špatné. 

Cizrna, troška kokosového oleje a sladidlo místo cukru, bez čokolády, tohle opravdu není brownies...

Tento recept je pravý, osvědčený, určitě ale není zdravý. Pokud se snažíte zhubnout hodně kil, tohle brownies se do vašeho jídelníčku zřejmě moc nehodí, ale

- je v pořádku si dát opravdové brownies
- stejně, jako upéct si brownies z cizrny

Budu moc ráda, když recept vyzkoušíte a dáte mi vědět dolů do komentářů, nebo na můj IG, jak vám chutnalo.

Pokud se vám líbil recept nebo články, které s vámi sdílím, budu moc ráda za každou další návštěvu, pravidelného čtenáře, nebo follow na mém Instagramovém účtu. Vše najdete v levé liště blogu.

S láskou a přáním krásného večera,

Kamča ❤️🌹

1 komentář:

  1. Vypadá úchvatné,jako skoro všechno jídlo co vyfotíš.Ale mám pocit že proberu už z toho jak si ho prohlížím 😆

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate