neděle 18. dubna 2021

My week - post #2: Jóga, práce & natáčení

Ahoj a krásný den všem 🌷

Opět tu máme neděli a tohle je můj druhý

WEEKLY RANDOM POST


Co jsem celý týden dělala, vařila, cvičila a o mém YouTube kanálu...

Tenhle týden pro mě byl upřímně trochu náročnější. Po 4 měsících jsem se v pondělí vrátila do práce na celý týden, kde jsem neměla čas se na chvíli zastavit.
Bylo toho hodně a bylo to především fyzicky náročné, takže na cvičení po 3. dnu už nebyla moc nálada.

Alespoň jsem se každý večer prošla z práce domů pěšky a obědy jsem celý týden řešila často něčím rychlým, např. salátem a ani jsem nestíhala vše fotit. Přesto jsem ale vyzkoušela pár nových receptů a produktů, např. proteinový chléb, jarní závitky s mušlemi a včera k obědu jsem pekla sardinky s chřestem🎣

Všechno, co jsem plánovala udělat v týdnu, tedy doháním přes víkend.


Myslím, že jsem si tentokrát docela dost zaposilovala v práci, tak jsem cvičila jen v úterý a včera večer. Hodila jsem na sebe nové legíny, které mi ležely už nějaký čas ve skříni a já je dlouho chtěla zkusit a šla jsem si zacvičit 30 minutovou POWER JOGU podle videa z YouTube.

Byla to moje první jóga a určitě nebyla poslední - moc mě to bavilo a přesně tohle jsem v tu chvíli potřebovala.

Co se týče nákupu v tomto týdnu, přišly mi nádherné tepláky Tommy Hilfiger a jsou strašně moc pohodlné. Jsem moc spokojená.

Jeden den po práci jsem se stavila v TigerFlying, kde jsem si koupila tyhle klíčky pažitky a hořčičného semínka a nové krásné sešity na plánování celého týdne a psaní do blogu.

Pokud jste tam ještě nebyli, tak rozhodně doporučuji obchod navštívit. Mají v nabídce spoustu produktů, širokou nabídku a taky dost pomůcek na cvičení.


V DM drogerii jsem si koupila na zkoušku nádhernou paletku očních stínů, která mě moc zaujala. Oční stíny ráda používám také místo tvářenky, nebo se dají použít i místo rozjasňovače. Také jsem s nimi moc spokojená. Jsou od značky REVOLUTION, od které mám doma také paletku na úpravu obočí. 

Dále jsem doplnila zásobu řasenky a zkusila nový parfém zn. Tom Tailor a samozřejmě jsem zavítala i do oddělení zdravé výživy.


Čekankový sirup nesmí chybět a nové tyčinky do práce, jako rychlá záchrana na doplnění energie. Zvolila jsem proteinovou s kolagenem, na který jsem občas ráno zapomněla a čekankové tyčinky s mým oblíbeným kokosem jsem vzala rovnou dvě. Moc mě překvapily svým složením.

Tyčinka na svých 35g hmotnosti obsahuje kolem 130 kcal, minimum cukrů a 14g bílkovin! Pokud máte taky občas problém s doplněním vlákniny, tahle tyčinka je docela dobrým řešením.

Doma mi samozřejmě nesměly chybět nové tulipány ❤️🌷❤️

Včera jsem si po pár měsících obarvila vlasy barvou z DMka a cítím se opravdu jako znovuzrozená.

Máte to taky tak? Barvíte si vlasy, nebo raději necháváte přírodní?

Pokud barvíte, tak jaký odstín a značku máte nejraději?


Na závěr vám přidávám pár fotek jídla, která jsem přes týden stíhala nafotit a třeba by vás mohla inspirovat.

A málem bych zapomněla na to nejdůležitější, a to, že jsem se včera rozhodla vyzkoušet něco nového a začala jsem natáčet vlogy.

No, je to zatím docela sranda. Všem YouTuberkám se klaním a tleskám.

Tak snad to taky brzy budu moct spustit 🙂

Jaké vlogy vás nejvíce baví sledovat a na které téma?

Mějte krásnou neděli a přeji příjemný start do dalšího týdne ❤️

S láskou, Kamča

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate