pondělí 12. dubna 2021

Recept: Banánová bábovka s proteinem

✨Krásné ráno☕ 

Na mém Instagramu, jste si odhlasovali RECEPT na 

FIT BANÁNOVÁ BÁBOVKA S PROTEINEM


která je opravdu ta nejlepší, zvlášť tato politá čokoládou.

Rozhodně doporučuji vyzkoušet.

Do téhle jsem ještě navíc zapekla banán, takže je to trošku na způsob banánového chlebíku, ale řekla bych, že ještě daleko lepší

Určitě vyzkoušejte ⬇️ a posuďte sami. 

RECEPT



Suroviny


- 4 banány 🍌
- 2 banány dovnitř
- 1 hrnek špaldové hladké mouky
- ½ hrnku proteinu (já použila př. arašídové máslo, hodí se také čokoládová příchuť)
- 2 vejce
- 2 citrony (šťáva)
- 2 lžíce třtinového cukru (lze nahradit medem)
- vanilkový cukr
- 3 větší lžíce kokosového oleje
- Flavdrops (peanut butter)
- datlový sirup
- kypřící prášek
- kakao
- hořká vysokoprocentní čokoláda a jahody na ozdobu😍🍓


Postup

Rozmačkáme si 4 banány (bohatě postačí šťouchadlo na brambory - mě se to tak dělá lépe, než vidličkou), vymačkáme si šťávu ze 2 citronů a umícháme společně banány a citronovou šťávu s cukrem a olejem do pěny, pak ke směsi přidáme vejce. 
Poté můžeme přidat zbytek suchých surovin - špaldovou mouku, proteinový prášek, kypřící prášek a flavdrops dle chuti. 
Formu si vymažeme tuhým tukem, nejlépe kokosovým olejem a vysypeme strouhaným kokosem. 
Do formy nalijeme polovinu těsta, kterou poklademe 2 banány rozkrojenými na polovinu. 
Do druhé poloviny těsta přidáme kakao, se kterým nebudeme šetřit a dochutíme datlovým sirupem, který celému receptu dodává ten správný šmrnc ✨😍❤️🤤


Bábovku pečeme ve vyhřáté troubě 15 minut na 150°C a poté 30 minut na 135°C.


Záleží ale na troubě, takže určitě zkoušejte špejlí, jak na tom bábovka je uvnitř.

Recept určitě vyzkoušejte a dejte mi vědět do komentářů, jak se povedla, nebo mě můžete označit u vašich výtvorů na Instagramu spolu s popiskem, jak vám chutnala, protože to mi vždy udělá obrovskou radost🥰❤️🤸🏼‍♀️

Přeji krásný zbytek dne

Kamča ❤️

2 komentáře:

  1. Hezké ráno,
    doufám,že až budu mít svoji skoro vysněnou váhu tak že si kousek takovéhle bábovky dopřeju.Recept si i tak píšu i když věřím,že bych ho našla později i tady na blogu.Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  2. To mě moc těší ❤️🥰 Je to ta nejlepší bábovka, kterou jsem kdy jedla 🍌

    Děkuji a krásný den 🌷🌷🌷

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate