pátek 16. dubna 2021

Recept: Fit Brokolicové placičky

Krásný den, snad už konečně i slunečný ☀️

Dnes s vámi chci sdílet tento jednoduchý recept na


PEČENÉ PLACKY Z BROKOLICE


které moc chutnaly i mému příteli, který nedá na maso dopustit 😍

Měla jsem velkou radost, moc se povedly a podle tohohle receptu se zaručeně podaří i vám! 


RECEPT


Suroviny/cca 10 ks


- 450 g vařené brokolice
- 200 g mozzarelly
- 4 vejce
- 100-150 g hladké špaldové mouky
- ½ cibule
- olivový olej na vymazání plechu
- sůl, pepř, česnek & bylinky

Postup

Uvařenou brokolici si rozmačkáme, bohatě stačí šťouchadlo na brambory. 
Mozzarellu si nakrájíme na malé kostičky, cibuli najemno a spolu s vejci přidáme k brokolici. 
Hotovou směs zasypeme moukou, já přidávala postupně od oka, odhadem 100-150 g, nejlépe použít špaldovou, nebo můžete zkusit nahradit vločkami. Přidáme sůl, pepř, česnek, bylinky a můžeme dát do trouby.

Pečeme 25-30 minut ve vyhřáté troubě na 180°C.


Vychutnat si je můžete studené i teplé, s přílohou, nebo použít jako přílohu k masu.

Já jsem k placičkám připravila bylinkovo-česnekový dresink z pomazánkového másla Cream spread with Herbs z Lidlu, jiné už snad ani nepoužívám.

Chutná opravdu výborně samotné, nebo s česnekem, pepřem a bylinkami 🌿

Pokud recept vyzkoušíte, uděláte mi tím obrovskou radost a můžete se podělit do komentářů, jak vám chutnaly 😍

Přeji příjemný zbytek dne ❤️

Kamča

1 komentář:

  1. Hezké nedělní odpoledne,
    brokolici jsem si hodně oblíbila a placičky jsem nikdy nedělala takže já je doma určitě ráda vyzkouším ! A těším se na další recepty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate