sobota 1. května 2021

Natura Beauty: Den matek - slevy & akce

Přeji krásný večer ✨

Den matek se blíží, a tak vám dávám tip na dárek, který určitě potěší každou maminku a vy máte možnost tohle úžasné sérum zakoupit ve zvýhodněném balení, za výhodnou cenu a s poštovným zdarma.

Ve spolupráci s naturabeauty.eu s vámi sdílím tuhle slevovou akci, která platí od dnešního dne 1.5. do 9.5. 00:00 hod.

NATURA BEAUTY - RŮSTOVÉ SÉRUM NA ŘASY & OBOČÍ


Sleva platí na všechna růstová séra této značky. Růstové sérum na řasy & obočí vydrží úplně bohatě na 3 měsíce

Musím říct, že zatím jsem s nimi moc spokojená a určitě dám vědět po 3 měsících, jak viditelný je výsledek. 

Zatím s vámi mohu sdílet před a po ostatních spokojených zákaznic.
Jsem moc ráda, že jsem měla možnost tahle séra vyzkoušet, protože konečně jsem našla taková, která jsou účinná, nelepí řasy k sobě, mají veganské složení a jsou crueltyfree 🥰 Tohle mi rozhodně dává smysl ✅ Navíc dostanete opravdu prémiovou kvalitu za dostupnou cenu. 

Při zadání mého kódu na konci objednávky dostanete slevu navíc - 200,- při koupi samostatného séra. Při zakoupení zvýhodněných balíčků je sleva až - 600,- a to se určitě vyplatí, pokud chcete potěšit sebe a druhé sérum můžete věnovat a potěšit tak třeba maminku na zmiňovaný Den matek. 🌷🥰

Jejich séra na řasy jsem si moc oblíbila a věřím, že si je oblíbíš i ty. 

Stačí zadat slevový kód: ZDRAVESKAMCOU

Potěš svoji maminku na Den matek dárečkem v podobě krásných, dlouhých a vyživených řas 💃🏼

1 komentář:

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate