neděle 9. května 2021

My week - post #5: Zařizování & Action (jídlo + drogerie)

Krásné ráno 💕

Bohužel jsem teď neměla moc času na blog, focení a celkově na všechno. I vaření většinou proběhlo rychle a bez fotek, což je u mě nezvykem a musím říct, že mi to hodně chybí. Tak snad to teď bude už lepší, i když se vracím zpět do práce.


Doufám, že do práce už jsem se vrátila definitivně a že snad vláda nevymyslí další lockdown.

Musím říct, že je to nezvyk téměř po půl roce, ale jsem moc ráda, že už máme otevřeno. Zákazníků byla spousta, tržba byla ohromná a tak 3x nám dokonce vypadl proud 🥴🤭

Tenhle týden jsem často dělala k snídani lívanečky. Tyto jsou pro mého milovaného k snídani se spoustou čokolády na posilnění do práce a pro hezčí den. 

Šla jsem na menší nákup do Lidlu, kde jsem ulovila tyhle senzační růžičky. Květiny z Lidlu mám opravdu moc ráda a moc ráda se na ně dívám. Je to skvělý doplněk při focení jídla, ale hlavně dělají velkou radost a za mě i dobrý dojem. Tahle barva se mi tentokrát líbila nejvíce.

A vedle (u nás nově otevřeného) Lidlu, jsem si strašně moc oblíbila prodejnu Action, která u nás v Pardubicích byla také otevřena před nedávnem. Už jsem tam několikrát nalítla pro doplňky a vybavení do bytu, ale než vytvořím článek o těchto věcech, tady je zatím malá ukázka toho, co v Actionu také seženete... JÍDLO!

Mají tam toho spoustu a potraviny a pití mají opravdu moc dobré, zajímavé a najdete tam i spoustu zdravých doplňků stravy, zdravé výživy, nebo dokonce i proteinové nápoje, tyčinky, vitaminy, apod.

Mě tam moc zaujala různá semínka, oříšky, koření a omáčky s 0% tuku a cukru. Nakupuji do nového, a tak jsem si říkala, že je nechám až na první grilování na naší terásce. 

Tyčinky s přítelem musíme moc pochválit a kokosová voda je opravdu ta nejlepší, co jsem kdy pila 🥥 Určitě ji zkuste 👌

Co se týče kosmetiky a drogerie, jste také na správném místě. V Actionu najdete snad opravdu všechno. Já už jsem u nich koupila zubní pastu a prášek z černého uhlí na bělejší zuby, a tak jsem tentokrát sáhla i po peru na vybělení zubů. Zakoupila jsem také ampulky na posílení vlasů a sprej na blond a bílé vlasy. Ten mi moc vyhovuje - nevím, zda jsou vlasy bělejší, nebo nějak změnily odstín, ale rozhodně je mám po nastříkání spreje hezčí, lesklejší...

Až otevřou kompletně celé prodejny, plánuji tam o volnu zajít znovu, tak se můžete těšit na další příspěvek. Ukážu vám něco z vybavení bytu a možná už i nějaké oblečení.

Pro zatím se s vámi rozloučím. Mějte se krásně ❤️

1 komentář:

  1. Lívanečky vypadají úplně luxusně, také nám je doma někdy dělám, abychom měli změnu :) U nás se teď Lídl také předělává, tak jsem zvědavá, jaký bude ten nový, až ho otevřou :) Akorát jsem se teda nedozvěděla nic o bydlení. Nechybí ti kousek článku ? :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate