neděle 2. května 2021

My week - post #4: Hypotéka, motorka & tipy na pečení

Krásný nedělní večer

opět s mým týdenním shrnutím - co jsem dělala, co jsem vařila, tipy na pečení a kam jsme se posunuli s novým bydlením...

WEEKLY RANDOM POST


Konečně už začalo být venku tepleji, a tak jsme vyrazili na první výlet na motorce. Výlet jsme pojali spíše jako projížďku za odreagováním, než že bychom jeli za nějakým cílem, takže projížďka byla bez fotek. Ale můžu vám alespoň ukázat, jak přítelova motorka vypadá a kde se můžete podívat na videa, jak skvěle jezdí a jak nádherný má zvuk - Aprilia Tuono V4.

Na YouTube kanálu najdete mého přítele, pod jménem Václav Ponocný - že jste tady správně poznáte podle toho, že na daném kanálu nenajdete nic jiného, než naši motorku 😄😄🤭🥰

Určitě se podívejte. Je to skvělý jezdec, nebojí se toho stejně jako závodníci MotoGP, za což ho moc obdivuji, ale zároveň můj strach je veliký. Ale má to prostě v krvi. ❤️



A odreagování bylo vážně potřeba a je potřeba stále, ale bohužel tenhle víkend nám počasí vůbec nepřálo. 

Jsme opravdu nadšení, že jsme náš byt získali a zítra dojde k podpisu rezervační smlouvy, ale hypotéka nás pěkně potrápila. Tak snad bude vše v pořádku.

Na oslavu naší výhry bytu jsem chystala tenhle skvělý Salko nepečený dort s banánem a sušeným ovocem, MŇAM!🤤

Pokud budete chtít recept, moc ráda ho s vámi tady sdílím, jako recept na slaný závin se špenátem & ricottou, který jsem také pekla z velké radosti, jakou mi udělal náš budoucí domov ✨ 

Jsem tak moc šťastná 🥰 a dojatá 🥺



Z obrovské radosti už jsem to nevydržela a musela jít nakupovat, ale takhle velké nákupy nebyly vůbec v plánu...

Plánovala jsem koupi nějakých menších doplňků do nového bytu, jen tak pro radost. Místo toho jsem byla nakupovat už třikrát - poprvé sama ve čtvrtek, kdy jsem šla z každého obchodu ověšená a protože to opravdu nebylo v plánu, musela jsem příteli zavolat, aby mě u obchodu po práci vyzvedl. Ale aby tohle nebylo málo, musela jsem nakazit i všechny kolem sebe, takže další nákup proběhl v pátek s mojí drahou sestřičkou, která už je zabydlená nějaký ten pátek, ale stejně, nakupovala se mnou a já jsem za to moc ráda, že si udělala radost se mnou. A protože můj drahý mi doma naznačil, že už mám trošku brzdit, protože bych mohla něco nechat také na něm, na což nejsem vůbec zvyklá, že by chlapi zajímali nějaké podnosy, mističky, nebo snad stětka na WC? 😄😲😆😆 
Tak jsme se s mojí milovanou budoucí tchýní domluvily a šli jsme dnes ještě na nákup i s přítelem. Jsem hrozně moc ráda, radost je opravdu veliká i z té štětky na záchod a jsem hrozně moc vděčná za to, jakou radost se mnou všichni, celá rodina sdílí a jak to se mnou prožívají. Doufám, že si to teď čtou a proto moc děkuji, tady, veřejně. ❤️🥰 Moc to pro mě znamená.

Moje maminka to vystihla úplně přesně, když mi říkala: "Já vím, že tím teď úplně žiješ a mám radost s tebou." ✨

Tady je jen malá ukázka, později určitě bude článek na blogu o nových doplňcích, vybavení a déle i o nábytku a zařízeních.

Opravdu už máme velkou spoustu věcí a z každé jednotlivé mám tak velkou nepopsatelnou radost...

Už se nemůžu dočkat, až se budeme zabydlovat.

Aby to tu nezačalo být jenom samé bydlení a zařizování, tak přidávám ještě fotku zdravého, tvarohového brownies, na které tady recept určitě brzy najdete. 

Opravdu se moooc povedlo a mám pro vás tip, kdyby na vás, nebo na vašeho partnera, nebo rodinu, bylo přece jen "moc zdravé" - podávejte ho s trochou Salka, nebo šlehačky, protože to jsme zkoušeli a opravdu bylo ještě lepší, než podle původního receptu ✨

Mějte se krásně a krásný týden ❤️

Kamča 

1 komentář:

  1. Hezké odpoledne,získání bytu a to vše okolo s Vámi prožívám jak kdybych se měla stěhovat já.Je to pro mě obrovská radost,že Vy máte radost a budete se těšit z nového,svého domova.To zařizování bytu mě pak mooooc zajímá.Dort vypadá fantasticky🙄😍kecala bych kdybych řekla,že bych si nedala.Ale opravdu si ho ráda odpouštím,když se mi tak dobře hubne.Preju Ti moc krásný odpoledne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!❤️

Úvod: Fit & Food blog

Krásný den 🌅     FIT FOOD BLOG    Ráda bych se nejdříve trochu představila. Jmenuji se Kamila a dlouhodobě se zajímám o vše spojené se z d...

Translate